ملیکه ی اریکه ی دل

تقدیم به آستان حضرت زینب سلام الله علیها

ملیکه ی اریکه ی دل

تقدیم به آستان حضرت زینب سلام الله علیها

انتقاد مجدد سایت های وهابی از سریال یوسف (ع)

انتقاد مجدد سایت های وهابی از سریال یوسف (ع)

حتی یهودیان و مسیحیان جرأت پیدا نکردند که چهره پیامبران خود را به نمایش درآورند و آن را نشان دهند اما شبکه الکوثر این کار را کرده است. در این سریال مردی فاسق که بازیگر است نقش یک پیامبر الهی را ایفا می کند.

به گزارش شیعه آنلاین، سال گذشته که سریال حضرت یوسف (ع) به طور همزمان در رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران و برخی شبکه های ماهواره ای عربی در حال پخش بود، برخی چهره های سرشناس وهابی عربستان سعودی به انتقاد آن پرداختند.

این روزها برخی سایت های وهابی عربستان سعودی مجددا موج انتقادات خود را متوجه این سریال کرده و برخی مسائل موجود در این سریال را بهانه ای برای حمله به اعتقادات شیعیان قرار داده اند.

یکی از این سایت های وهابی در مطلبی در این مورد چنین نوشته است: برخی شبکه های ماهواره ای که تنها با هدف دست یابی به سود مادی راه اندازی شده اند و همواره با هدف رسیدن به این سود حاضرند هرگونه دروغی را به مخاطبان خود تحویل بدهند، گاهی با هدف افزایش مخاطبان خود دروغ های اسرائیلی مطرح می کنند و از این طریق موجب تیره شدن چهره های امت اسلامی نیز می شوند.

این سایت در ادامه افزود: از جمله این شبکه های ماهواره ای، شبکه الکوثر ایران است که این روزها سریال "یوسف" را پخش می کند. در این سریال علاوه بر اینکه دروغ های زیادی آمده و تاریخ اسلامی تحریف شده است، آیات قرآن کریم از سوره حضرت یوسف به همراه آهنگ و موزیک پخش می شود. دیگر اشکال این سریال نشان دادن چهره انبیاء الهی و فرشتگان در این سریال و تجسیم آنان است. برای مثال در بخشی از این فیلم حضرت جبریل (ع) می آید و با حضرت یوسف (ع) حرف می زند.

این سایت وهابی در ادامه با وقاحت می افزاید: حتی یهودیان و مسیحیان جرأت پیدا نکردند که چهره پیامبران خود را به نمایش درآورند و آن را نشان دهند اما شبکه الکوثر این کار را کرده است. در این سریال مردی فاسق که بازیگر است نقش یک پیامبر الهی را ایفا می کند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد